SylabUZ
Course name | Interpersonal Training |
Course ID | 05.9-WP-AKTAS-TiP |
Faculty | Faculty of Social Sciences |
Field of study | Animacja kultury i twórczej aktywności w sieci |
Education profile | academic |
Level of studies | First-cycle studies leading to Bachelor's degree |
Beginning semester | winter term 2022/2023 |
Semester | 1 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | optional |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Laboratory | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Credit with grade |
Zrozumienie mechanizmów determinujących zachowania własnych i innych osób, pogłębienie umiejętności nawiązywania i utrzymywania relacji interpersonalnych, nabycie umiejętności rozwiązywania konfliktów, zintegrowanie się z grupą studencką.
Podstawowe umiejętności interpersonalne
Rozwój kompetencji interpersonalnych -ja w relacji z samym sobą oraz z innymi ludźmi. Komunikacja werbalną i niewerbalna. Bariery w komunikacji i umiejętność ich omijania. Dynamika procesów grupowych- identyfikacja ról grupowych; jednostka w procesie grupowym; analiza własnego stylu komunikacji i zachowania w grupie;
skuteczność w rozwiązywaniu konfliktów - umiejętność odbierania i wyrażania emocji; zasady konstruktywnego rozwiązywania konfliktów w grupie. Aktywne słuchanie
Dyskusja grupowa, warsztat grupowy
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Aktywny udział w ćwiczeniach, co najmniej 90 % obecność na zajęciach, aktywna praca z grupą na zajęciach, oddanie w terminie zadania zaliczeniowego, które będzie ocenione na conajmniej 3.0, zgodnie z kryteriami opisanymi w instrukcji do zadania.
Krzysztof Jedliński, Trening interpersonalny, WAB, 2008.
Zbigniew Zaborowski, Trening interpersonalny, Scholar, 1997.
Płuska K., Trening umiejętności osobistych i społecznych. 2018
Weglarz J., Bętkowska D. Trening umiejętności społecznych dzieci i młodzieży
Distance learning during the COVID-19 pandemic: students’ communication and collaboration and the role of social media, Ewelina Zarzycka, Joanna Krasodomska, Anna Mazurczak-Mąka, Monika Turek-Radwan, Cogent Arts & Humanities, Volume 8, 2021 (dostepny online)
Haman, Docenić konflikt, 1997,
Każdorazowo polecana przez prowadzącego
Modified by dr Ewa Szumigraj (last modification: 22-04-2022 13:05)