SylabUZ
Course name | Coaching w kulturze i edukacji |
Course ID | 05.9-WP-AKTAS-CKE |
Faculty | Faculty of Social Sciences |
Field of study | Animacja kultury i twórczej aktywności w sieci |
Education profile | academic |
Level of studies | First-cycle studies leading to Bachelor's degree |
Beginning semester | winter term 2022/2023 |
Semester | 6 |
ECTS credits to win | 3 |
Course type | optional |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Lecture | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Credit with grade |
Zajęcia mają na celu ukazanie słuchaczom znaczenia indywidualnego i zespołowego coachingu, wykorzystania technik coachingowych w pracy edukacyjnej i wychowawczej w szkole i innych placówkach oświatowych. Uczestnicy zapoznają się z różnymi stylami, odmianami i podejściami stosowanymi w coachingu.
Podstawowa wiedza z zakresu psychologii społecznej.
Wprowadzenie do coachingu
2. Trening umiejętności społecznych
3. Coaching w praktyce
Metody aktywizujące
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Wypowiedź pisemna 94-100% = 5,0; 85-93% = 4,5; 76-84% = 4,0; 68-60 =3,5; 51-59% = 3,0
Projekt rozmowy coachingowej wg wybranego modelu coachingowego (GROW; IGROW; Score) – punkty za projekt przyznawane są wg następującej zasady 94-100% = 5,0; 85-93% = 4,5; 76-84% = 4,0; 68-60 =3,5; 51-59% = 3,0
Ocena końcowa – średnia arytmetyczne otrzymana z wypowiedzi pisemnej oraz z projektu rozmowy coachingowej
Dopuszcza się nieobecność na 6% zajęć
Zgodnie z § 17 Regulaminu Studiów Student ma obowiązek uzupełnić wiadomości związane z opuszczonymi zajęciami – w przypadku nieobecności na zajęciach weryfikacja efektów uczenia zostanie przeprowadzona na podstawie rozmowy w czasie konsultacji przy zastosowaniu następującej punktacji
94-100% = 5,0; 85-93% = 4,5; 76-84% = 4,0; 68-60 =3,5; 51-59% = 3,0
W przypadku Indywidualnej organizacji studiów - Student realizuje zajęcia zgodnie z Regulaminem Studiów
Atkinson, M., Chois, R., T. (2009). Wewnętrzna dynamika coachingu. Warszawa: Wydawnictwo NEW DAWN
Bennewicz M. (2011). Coaching i mentoring w praktyce. Warszawa: G+J Gunter + Jahr Polska
Grela J., Szewczak R., Bloch M. (20017). Coaching grupowy. Słowa i Myśli.
Modified by dr Anita Famuła-Jurczak, prof. UZ (last modification: 18-04-2022 07:43)