SylabUZ
Course name | Promotion and advertising in culture |
Course ID | 15.3-WP-AKTAS-PRwK |
Faculty | Faculty of Social Sciences |
Field of study | Animacja kultury i twórczej aktywności w sieci |
Education profile | academic |
Level of studies | First-cycle studies leading to Bachelor's degree |
Beginning semester | winter term 2022/2023 |
Semester | 6 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Class | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Credit with grade |
Student będzie potrafił przedstawić i zanalizować podstawowe pojęcia z zakresu reklamy i promocji. Student będzie umiał wybrać właściwą formę reklamy i opracować plan promocji akcji, imprezy czy wydarzenia kulturalnego.
Ogólna wiedza o rzeczywistości społecznokulturowej.
Reklama - podstawowe pojęcia, funkcje i cele. Rodzaje reklamy ze względu na treść i medium. Komercyjna i społeczna reklama w kulturze. Adresat komunikatu reklamowego. Skuteczność i wpływ reklamy. Promocja – definicje, zakres pojęciowy . Promocja i edukacja kulturalna. Działalność samorządów regionalnych i innych podmiotów w sferze promocji kultury.
metoda projektu, dyskusja, praca w grupach, giełda pomysłów, burza mózgów
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Warunkiem zaliczenia ćwiczeń jest aktywne uczestnictwo w zajęciach (50%) oraz realizacja akcji promocyjno-reklamowej działania kulturalnego w przestrzeni zewnętrznej (50%).
Ocena ostateczna – ocena ostateczna jest oceną z ćwiczeń.
Ćwiczenia mają charakter praktyczny i nieobecności zaliczane są indywidualnie podczas konsultacji z realizatorem przedmiotu.
1. Heat R., Reklama. Co wpływa na jej skuteczność, GWP,2006
2. Kall. J., Reklama, PWE, 2009
3. Levinson J.C., Reklama partyzancka. Efektywna strategia dla małej firmy, One Press 2006
4. Pawlicz A., Promocja produktu turystycznego . Turystyka miejska, Difin, 2008
5. Przydatek E. ,Przydatek J., Promocja, 2007
6. Tymochowicz P., Biblia skuteczności, Trans 2007
7. Wróblewski Ł., Strategie marketingowe w instytucjach kultury, PWE, 2012
8. Sobocińska M., Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury, PWE, 2013
9. Leśniewska A. , Reklama internetowa, 2009
10. Ang, I, Desperately Seeking the Audience, London 1991.
Modified by dr Marek Zadłużny (last modification: 20-04-2022 11:51)