SylabUZ

Generate PDF for this page

English/Germany II - course description

General information
Course name English/Germany II
Course ID 09.1-WE-BEP-JA/JN-II
Faculty Faculty of Computer Science, Electrical Engineering and Automatics
Field of study E-business
Education profile practical
Level of studies First-cycle studies leading to Engineer's degree
Beginning semester winter term 2016/2017
Course information
Semester 4
ECTS credits to win 2
Course type obligatory
Teaching language polish
Author of syllabus
  • mgr Jolanta Bąk
Classes forms
The class form Hours per semester (full-time) Hours per week (full-time) Hours per semester (part-time) Hours per week (part-time) Form of assignment
Laboratory 30 2 18 1,2 Credit with grade

Aim of the course

Opanowanie znajomości języka angielskiego ogólnego na poziomie B1 wg. Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (The Common European Framework of Reference for Languages). Ukształtowanie wśród studentów świadomości o wadze poprawności językowej i usystematyzowanie wiedzy dotyczącej gramatyki języka angielskiego. Opanowanie umiejętności rozpoznawania oraz prawidłowego stosowania odpowiednich rejestrów językowych – zarówno w języku mówionym jak i pisanym. Utrwalanie i rozwijanie umiejętności prowadzenia korespondencji w języku formalnym.

Ukształtowanie u studentów kompetencji językowej z zakresu elementów języka angielskiego technicznego/biznesowego (ESP) niezbędnej dla potrzeb studiowania oraz wykonywania pracy zawodowej w trakcie bądź po ukończeniu studiów.

Prerequisites

Znajomość języka angielskiego ogólnego na poziomie A2+ wg. Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (The Common European Framework of Reference for Languages).

Scope

Kompleksowe ćwiczenie i rozwijanie umiejętności językowych (pisanie, czytanie, mówienie oraz rozumienie ze słuchu) w oparciu o literaturę podstawową oraz anglojęzyczne materiały źródłowe związane z biznesem elektronicznym z takich dziedzin tematycznych jak: technologie big data, technologie internetowe, zaawansowane metody grafiki w reklamie, elektroniczny obieg dokumentów, zarządzanie zasobami przedsiębiorstwa, wizualizacja zasobów przedsiębiorstwa, handel i usługi internetowe, media społecznościowe w biznesie, języki programowania aplikacji biznesowych, technologie mobilne w E-biznesie, zarządzanie relacjami z klientami, modelowanie procesów biznesowych.

Teaching methods

Ćwiczenia laboratoryjne (lektorat): metoda komunikacyjna nauczania języka angielskiego, praca z tekstem źródłowym/specjalistycznym, praca indywidualna, w parach oraz w grupach z wykorzystaniem środków audiowizualnych i multimedialnych.

Learning outcomes and methods of theirs verification

Outcome description Outcome symbols Methods of verification The class form

Assignment conditions

Ćwiczenia laboratoryjne (lektorat) – warunkiem zaliczenia jest uzyskanie pozytywnych ocen (minimum 60%) z kolokwiów przeprowadzonych 2 razy w semestrze, przedstawienie krótkiej wypowiedzi (3 min) na temat związany z kierunkiem studiów oraz aktywne uczestnictwo w zajęciach.

Recommended reading

1.       Hill, D., English for Information Technology 2, Pearson Education Limited, 2012.

2.       Cotton, D., Falvey, D., Kent, S., Market Leader 3rd Edition Pre-Intermediate, Pearson Education Limited, 2012.

Further reading

1.       Latham-Koenig, Ch., Oxenden, C., Seligson, P., English File Pre-Intermediate 3rd Edition, Oxford University Press, 2012.

2.       Clare, A., Wilson, J.J., SpeakOut Pre-Intermediate, Pearson Education Limited, 2011.

3.       Swan, M., Walter, C., The Good Grammar Book, Oxford University Press, 2009.

4.       Murphy, R., English Grammar in Use Fourth Edition, Cambridge University Press, 2012.

5.       Esteras, S.R., Fabre, E.M., Professional English in Use ICT, Cambridge University Press, 2007.

6.       Botto, F., Dictionary of e-Business, John Wiley & Sons LTD, 2003.

7.       Mascull, B., Business Vocabulary in Use, Cambridge University Press, 2007.

Notes


Modified by mgr Jolanta Bąk (last modification: 12-09-2016 12:37)