SylabUZ

Generate PDF for this page

Monitoring mediów - course description

General information
Course name Monitoring mediów
Course ID 15.0-WP-PEDP-MM-L-S14_pNadGen1ET67
Faculty Faculty of Social Sciences
Field of study Pedagogy / Nowe media w komunikacji społecznej z językiem angielskim
Education profile academic
Level of studies First-cycle studies leading to Bachelor's degree
Beginning semester winter term 2016/2017
Course information
Semester 2
ECTS credits to win 2
Course type obligatory
Teaching language polish
Author of syllabus
  • mgr Krzysztof Stanikowski
Classes forms
The class form Hours per semester (full-time) Hours per week (full-time) Hours per semester (part-time) Hours per week (part-time) Form of assignment
Laboratory 30 2 18 1,2 Credit with grade

Aim of the course

Przygotowanie do praktycznego wykorzystania opisu, analizy, oceny, śledzenia i kontroli, badania i tworzenia oraz planowania mediów w oparciu o narzędzia stosowane w PR celem prawidłowego kształtowania stosunków miedzy podmiotami a jego otoczeniem. 

Prerequisites

Podstawowa wiedza z zakresu przedmiotu obowiązkowego Technologie informacyjne.

Scope

Wprowadzenie. Monitoring mediów jako narzędzie do kształtowania relacji podmiotów z otoczeniem. Oprogramowanie i narzędzia do analizy przekazów medialnych (opisy i raporty). Media intelligence, monitoring Internetu, monitoring social media, monitoring prasy on-line, monitoring radia i telewizji on-line. Globalny i wsteczny monitoring mediów. Narzędzia do analizy użyteczności serwisów i promocji w internecie. Statystyki i liczniki. Poszerzona analiza indywidulanych wejść. Kombajn. Konsole marketingowe. Real Time Search. Selektory wyników. Geolokacja. Allerts. Funkcje nearby. Retargeting. Proste kody zliczające. Oprogramowanie wyszukujące. Profile predykcyjne (behawioralne).

Teaching methods

Pokaz, demonstracja, praca z książką (samodzielne korzystanie z multimedialnych kursów online: blended learning oraz e-learning), metoda zajęć praktycznych, metoda laboratoryjna.

Learning outcomes and methods of theirs verification

Outcome description Outcome symbols Methods of verification The class form

Assignment conditions

Wiedza teoretyczna zdobywana podczas zajęć oraz samodzielnej pracy z książką lub kursem online będzie sprawdzana z zastosowaniem testów z progami punktowymi (warunkiem uzyskania oceny pozytywnej jest zdobycie minimum 60% punktów). Umiejętności praktyczne będą weryfikowane na podstawie oceny jakości prac – sprawdzian z progami punktowymi. Weryfikacja kompetencji społecznych odbywa się na podstawie analizy realizowanych samodzielnie projektów z zastosowaniem progów punktowych (warunkiem uzyskania oceny pozytywnej jest zdobycie minimum 60% punktów).

Laboratoria

Zaliczenie laboratoriów: zaliczenie wszystkich podlegających ocenie zadań i prac. Ocena końcowa jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen cząstkowych.

Ocena końcowa

Ocena końcowa jest oceną z laboratoriów (średnia arytmetyczna wszystkich ocen).

Recommended reading

  1. Castels M., Społeczeństwo sieci, Warszawa 2010.
  2. Furmanek M., red., Technologie informacyjne w warsztacie pracy nauczyciela, Zielona Góra 2008.
  3. Gogołek W., Komunikacja sieciowa: uwarunkowania, kategorie i paradoksy, Warszawa 2010
  4. Kurs z materiałami dydaktycznymi, listami zadań oraz wymaganiami dla projektu przygotowanego przez prowadzącego udostępnionych na indywidualnych kontach studenckich platformy e-learningowej.  
  5. Sadowski M., Rewolucja social media, Gliwice 2012.

Further reading

  1. Jędryczkowski J., Prezentacje multimedialne w pracy nauczyciela, Zielona Góra 2008.
  2. McQuail D., Teoria komunikowania masowego, Warszawa 2008.

Notes


Modified by dr Jacek Jędryczkowski (last modification: 14-07-2016 22:33)