SylabUZ
Course name | Edukacja muzyczna z metodyką II |
Course ID | 05.1-WP-PEDP-EM2 |
Faculty | Faculty of Social Sciences |
Field of study | Pedagogy / Edukacja elementarna i wczesne nauczanie języka obcego |
Education profile | academic |
Level of studies | First-cycle studies leading to Bachelor's degree |
Beginning semester | winter term 2016/2017 |
Semester | 4 |
ECTS credits to win | 3 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Tutorial | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Credit with grade |
Kształcenie umiejętności wdrażania wiedzy muzycznej do praktyki edukacyjnej. Kształcenie umiejętności muzycznych studentów z zakresu muzykowania, muzyczno-ruchowego i twórczego. Rozwijanie kompetencji programowania zajęć muzycznych dla dzieci.
Student powinien posiadać podstawową wiedzę z zakresu dydaktyki i psychologii dziecka.
Profesjogram nauczyciela prowadzącego zajęcia muzyczne z dziećmi. Przegląd materiałów metodycznych, programów nauczania. Walory muzykowania zespołowego. Tańce dla dzieci (metodyka pracy animacyjnej, tańce ludowe, regionalne, charakterystyczne, narodowe, integracyjne). Pomoce audiowizualne niezbędne w pracy umuzykalniającej. Wyposażenie gabinetu metodycznego do prowadzenia zajęć muzyczno-ruchowych (m.in. muzo teka, instrumenty, rekwizyty itp.). Warsztaty muzyczne dla dzieci, ich specyfika i przebieg. Projektowanie scenariuszy do zajęć muzycznych. Opracowanie partytur muzycznych, opowiadań i bajek muzycznych. Muzyczne uroczystości przedszkolne, wczesnoszkolne.
Metody ekspresyjne, asymilacji wiedzy, twórcze.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Konwersatoria
Zaliczenie z oceną na podstawie aktywnej obecności (20%), dyskusji studentów (40%), pracy pisemnej 40%).
Ocena końcowa
Oceną końcowa jest ocena z konwersatoriów.
Modified by dr Klaudia Kasowska (last modification: 02-08-2016 13:57)