SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Wymowa w języku angielskim |
Kod przedmiotu | 05.1-WP-WNJO-WJA |
Wydział | Wydział Nauk Społecznych |
Kierunek | Wczesne nauczanie języka obcego |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | podyplomowe |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2016/2017 |
Jednostka obsługująca przedmiot | Wydział Nauk Społecznych |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 2 |
Typ przedmiotu | obieralny |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Wykład | - | - | 5 (w tym jako e-learning) |
0,33 (w tym jako e-learning) |
Zaliczenie na ocenę |
Ćwiczenia | - | - | 10 (w tym jako e-learning) |
0,67 (w tym jako e-learning) |
Zaliczenie na ocenę |
Celem zajęć jest rozwinięcie i doskonalenie wymowy języka angielskiego studentów ze szczególnym naciskiem na aspekty wymowy niezbędne w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. .
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1+/B2.
Wykład, praca indywidualna, praca w grupach, praca w parach, ćwiczenia reprodukcyjne oraz produkcyjne.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Zaliczenie z ćwiczeń: metody weryfikacji efektów kształcenia to:
- jedno kolokwium pisemne w semestrze zawierające pytania otwarte i zamknięte i uzyskanie minimum 50 % prawidłowych odpowiedzi; student otrzymuje ocenę z kolokwium wg następujących progów punktowych:
50 – 60 % - dostateczny
61 – 70 % - dostateczny plus
71 – 80 % - dobry
81 – 90 % - dobry plus
91 – 100 % - bardzo dobry
- sprawdzian: progi punktowe jw.
- aktywne uczestnictwo w zajęciach,
Ocena z ćwiczeń stanowić będzie średnią arytmetyczną wszystkich ocen.
Wykład zaliczenie na podstawie: aktywnej obecności (20% składowej zaliczenia), dyskusji studentów (20% składowej zaliczenia) i sprawdzianu (60% składowej zaliczenia),
Ocena końcowa: ocena końcowa jest średnią arytmetyczną ocen uzyskanych z ćwiczeń (50% składowej) i wykładów (50% składowej)
Brazil, David, Pronunciation for Advanced Learners of English, Cambridge University Press, 2003.
Gimson A C. A Practical Course of English Pronunciation, Hodder & Stoughton, 1989.
Hewings, Martin, English Pronunciation in Use (Advanced), Cambridge University Press, 2007.
Mortimer, Colin, Elements of Pronunciation, CUP, 1990.
O’Connor, J.D., Better English Pronunciation, CUP, 1992.
Ponsonby, Mimi, How Now, Brown Cow, Prentice Hall, 1987
Sobkowiak, Włodzimierz, English Phonetics for Poles, Bene Nati, 2007.
Sobkowiak, W. i J. Szpyra-Kozłowska, Workbook in English Phonetics, Wydawnictwo UMCS, 2002.
Wells, J C, Pronunciation Dictionary, Longman.
Vaughan-Rees
Zmodyfikowane przez dr hab. Marzenna Magda-Adamowicz, prof. UZ (ostatnia modyfikacja: 15-12-2016 12:13)