SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Scenariusz gry - projekt grupowy |
Kod przedmiotu | 09.2-WH-LPKSGP-Sg-S16 |
Wydział | Wydział Humanistyczny |
Kierunek | Literatura popularna i kreacje światów gier |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2017/2018 |
Semestr | 6 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 6 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Laboratorium | 30 | 2 | - | - | Zaliczenie na ocenę |
Celem przedmiotu jest stworzenie przez studentów (praca w grupach 2-3 osobowych) scenariusza gry (np. planszowej, RPG itd.).
Zaliczenie wszystkich dotychczasowych kursów kierunkowych z zakresu teorii i praktyki gier oraz kursu z technik pisania scenariuszy/tekst literacki jako podstawa scenariuszopisnia.
Etap początkowy - ustalenie uwarunkowań technicznych gry; etap drugi - analiza proponowanych kompozycji, designu, postaci itd.; etap trzeci - udoskonalenie i redakcja przygotowanego materiału końcowego (projektu scenariusza gry).
wykład problemowy, metoda działalności praktycznej (grupowej); heureza (pokonywanie barier i różnego rodzaju ograniczeń w toku debat i wspólnego namysłu).
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
warunkiem zaliczenia konwersatorium jest przedstawienie projektu scenariusza gry.
wg bieżących potrzeb.
brak
Zmodyfikowane przez dr Krystian Saja (ostatnia modyfikacja: 15-02-2018 12:30)