SylabUZ
Course name | Język rosyjski w sferze handlu i usług |
Course ID | 04.1-WH-KBRP-HUS-Ć-S14_pNadGen2B403 |
Faculty | Faculty of Humanities |
Field of study | Business communication in Russian |
Education profile | academic |
Level of studies | First-cycle studies |
Beginning semester | winter term 2017/2018 |
Semester | 5 |
ECTS credits to win | 3 |
Course type | obligatory |
Teaching language | russian |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Class | 30 | 2 | - | - | Credit with grade |
Celem pośrednim jest doskonalenie języka rosyjskiego aktualnie używanego przy nawiązywaniu kontaktów biznesowych i zawieraniu transakcji międzynarodowych w sferze handlu i usług wybranych branży i dziedzin gospodarki. Cel finalny - to przygotowanie absolwenta do pracy w różnego rodzaju firmach (handlowych, usługowych, pośrednictwa i in.) współpracujących z partnerami z krajów rosyjskiego obszaru językowego.
Znajomość języka rosyjskiego min. na poziomie B1.
Rosyjski rynek towarów i usług: rynek dóbr przemysłowych, rynek dóbr konsumpcyjnych; rynek usług; asortyment towarów i usług. Działalność marketingowa: podstawowe pojęcia (podaż, popyt, konkurencja i in.); rodzaje marketingu. Sposoby promocji towarów i usług na rynku: PR; stymulowanie sprzedaży; sprzedaż bezpośrednia. Reklama świadczonych usług oraz oferowanych towarów. Rodzaje operacji przy zawieraniu transakcji handlowych.
Praca z książką (z podręcznikiem, praca z oryginalnym tekstem publicystycznym z prasy rosyjskiej – indywidualna i w zespole), pogadanka, metoda sytuacyjna, metody ćwiczebne.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Zaliczenie na ocenę na podstawie pozytywnych ocen z odpowiedzi ustnych i prac kontrolnych.
Język nauczania: rosyjski i polski.
Modified by dr hab. Małgorzata Łuczyk, prof. UZ (last modification: 27-04-2017 09:54)