SylabUZ
Course name | Culture Animation Project |
Course ID | 03.9-WP-PEDP-PrAn-K-S14_pNadGenA9KP5 |
Faculty | Faculty of Social Sciences |
Field of study | Pedagogy / Animacja kultury z profilem artystycznym - Taniec/Fotografia |
Education profile | academic |
Level of studies | First-cycle studies leading to Bachelor's degree |
Beginning semester | winter term 2017/2018 |
Semester | 4 |
ECTS credits to win | 6 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Tutorial | 45 | 3 | 27 | 1,8 | Credit with grade |
Lecture | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Credit with grade |
Przygotowanie studentów do samodzielnego konstruowania spójnej koncepcji projektu animacyjnego i jej realizacji.
Zaliczony kurs zajęć „teorie kultury i animacji”.
Wykłady
Projekt animacyjny jako metoda i forma pracy; struktura projektu animacyjnego; planowanie projektu (diagnoza; analiza problemów i celów; działania i harmonogram w projekcie; promocja projektu; rezultaty; kosztorys projektu; ewaluacja projektu; źródła dofinansowania projektów animacyjnych.
Laboratoria
Specyfika projektu animacyjnego; analiza przypadków; konstruowanie koncepcji projektu: diagnoza; analiza i opis problemu i grupy docelowej, planowanie celów głównych i szczegółowych, etapów i działań; konstruowanie harmonogramu projektu; rezultaty działań i ich wskaźniki; planowanie budżetu.
Wykłady – wykład, wykład interaktywny, prezentacje, analiza przypadków.
Laboratoria – dyskusja, praca w grupach, ćwiczenia praktyczne, diagnoza problemu, analiza przypadków, prezentacja.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Wykłady - zaliczenie kolokwium końcowego
Laboratoria - prawidłowe wykonanie wszystkich ćwiczeń realizowanych na zajęciach; analiza i prezentacja przypadku (przykładowego projektu animacyjnego); skonstruowanie spójnej i poprawnej koncepcji projektu animacyjnego. Ocena końcowa z laboratoriów jest średnią arytmetyczną ocen cząstkowych.
Ocena końcowa - średnia arytmetyczna ocen z wykładu i laboratorium.
Edukacja + animacja, red. K. Dziełak, A. Rogozińska, A. Stańczyk, Warszawa 2011.
Karolak W., Projekt edukacyjny – projekt artystyczny, Łódź 2004.
Podręcznik zarządzania projektami miękkimi w kontekście Europejskiego Funduszu Społecznego, Warszawa 2006.
Projekty kulturalne – krok po kroku, Warszawa 2004.
Słowińska S. i in., Inicjatywy i ludzie w kulturze lubuskiej - nowe przestrzenie. Raport z badań, Zielona Góra 2012.
Słowińska S., Projekt w animacji kultury, [w:] Dyskursy młodych andragogów 9, red. M. Olejarz, Zielona Góra 2008.
TERAZ! Animacja kultury/Culture animation NOW!, red. I. Kurz, Warszawa 2008.
Zarządzanie projektami współfinansowanymi z funduszy publicznych, red. M. Szwabe, Kraków 2007.
Modified by dr hab. Sylwia Słowińska, prof. UZ (last modification: 05-05-2017 19:44)