SylabUZ

Generate PDF for this page

Promotion and advertising in culture - course description

General information
Course name Promotion and advertising in culture
Course ID 15.3-WP-PEDD-PRK-C_pNadGenLMPC9
Faculty Faculty of Social Sciences
Field of study Pedagogy / Events and cultural management - theatre profile
Education profile academic
Level of studies Second-cycle studies leading to MS degree
Beginning semester winter term 2017/2018
Course information
Semester 4
ECTS credits to win 5
Course type obligatory
Teaching language polish
Author of syllabus
  • dr Jolanta Kostecka
Classes forms
The class form Hours per semester (full-time) Hours per week (full-time) Hours per semester (part-time) Hours per week (part-time) Form of assignment
Class 30 2 18 1,2 Credit with grade

Aim of the course

Student będzie potrafił przedstawić i zanalizować podstawowe pojęcia z zakresu reklamy i promocji. Student będzie umiał wybrać  właściwą formę reklamy i opracować plan promocji akcji, imprezy czy wydarzenia kulturalnego.

Prerequisites

Podstawy wiedzy o mediach i kulturze popularnej.

Scope

Reklama – podstawowe pojęcia, funkcje i cele. Rodzaje reklamy ze względu na treść i medium. Komercyjna i społeczna reklama w kulturze. Adresat komunikatu reklamowego. Skuteczność i wpływ reklamy. Promocja – definicje, zakres pojęciowy. Promocja i edukacja kulturalna. Działalność samorządów regionalnych i innych podmiotów w sferze promocji kultury.

Teaching methods

Metoda projektu, dyskusja, praca w grupach, giełda pomysłów, burza mózgów.

Learning outcomes and methods of theirs verification

Outcome description Outcome symbols Methods of verification The class form

Assignment conditions

Ćwiczenia

Na ocenę z ćwiczeń składają się wyniki osiągnięte na teście z progami punktowymi (40%) oraz aktywność na zajęciach (20%) ocena prezentacji i wystąpienia (40%).

Ocena końcowa

Oceną końcową jest ocena z ćwiczeń.

Recommended reading

1.      Heat R., Reklama: co wpływa na jej skuteczność, Gdańsk 2006.

2.      Kall J., Reklama, 2009.

3.      Leśniewska A., Reklama internetowa, 2009.

4.      Levinson J.C., Reklama partyzancka: efektywna strategia dla małej  firmy, 2006.

5.      Pawlicz A., Promocja produktu turystycznego: turystyka miejska, 2008.

6.      Przydatek E., Przydatek J., Promocja, 2007.

7.      Sobocińska M., Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury, 2013.

8.      Tymochowicz P., Biblia skuteczności, 2007.

9.      Wróblewski Ł.,  Strategie marketingowe w instytucjach kultury, 2012.

Further reading

Notes


Modified by dr Jarosław Wagner (last modification: 05-05-2017 09:46)