SylabUZ
Course name | Promotion and advertising in culture |
Course ID | 15.3-WP-PEDD-PRK-C_pNadGenLMPC9 |
Faculty | Faculty of Social Sciences |
Field of study | Pedagogy / Events and cultural management - theatre profile |
Education profile | academic |
Level of studies | Second-cycle studies leading to MS degree |
Beginning semester | winter term 2017/2018 |
Semester | 4 |
ECTS credits to win | 5 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Class | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Credit with grade |
Student będzie potrafił przedstawić i zanalizować podstawowe pojęcia z zakresu reklamy i promocji. Student będzie umiał wybrać właściwą formę reklamy i opracować plan promocji akcji, imprezy czy wydarzenia kulturalnego.
Podstawy wiedzy o mediach i kulturze popularnej.
Reklama – podstawowe pojęcia, funkcje i cele. Rodzaje reklamy ze względu na treść i medium. Komercyjna i społeczna reklama w kulturze. Adresat komunikatu reklamowego. Skuteczność i wpływ reklamy. Promocja – definicje, zakres pojęciowy. Promocja i edukacja kulturalna. Działalność samorządów regionalnych i innych podmiotów w sferze promocji kultury.
Metoda projektu, dyskusja, praca w grupach, giełda pomysłów, burza mózgów.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Ćwiczenia
Na ocenę z ćwiczeń składają się wyniki osiągnięte na teście z progami punktowymi (40%) oraz aktywność na zajęciach (20%) ocena prezentacji i wystąpienia (40%).
Ocena końcowa
Oceną końcową jest ocena z ćwiczeń.
1. Heat R., Reklama: co wpływa na jej skuteczność, Gdańsk 2006.
2. Kall J., Reklama, 2009.
3. Leśniewska A., Reklama internetowa, 2009.
4. Levinson J.C., Reklama partyzancka: efektywna strategia dla małej firmy, 2006.
5. Pawlicz A., Promocja produktu turystycznego: turystyka miejska, 2008.
6. Przydatek E., Przydatek J., Promocja, 2007.
7. Sobocińska M., Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury, 2013.
8. Tymochowicz P., Biblia skuteczności, 2007.
9. Wróblewski Ł., Strategie marketingowe w instytucjach kultury, 2012.
Modified by dr Jarosław Wagner (last modification: 05-05-2017 09:46)