SylabUZ
Course name | Master's seminar II |
Course ID | 05.0-WP-PEDD- SM2 |
Faculty | Faculty of Social Sciences |
Field of study | Pedagogy / Pre-school and primary education |
Education profile | academic |
Level of studies | Second-cycle studies leading to MS degree |
Beginning semester | winter term 2018/2019 |
Semester | 2 |
ECTS credits to win | 4 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Seminar | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Credit |
Zapoznanie ze specyfiką, celami i zasadami projektowania badań pedagogicznych. Zapoznanie z etapami badań pedagogicznych. Rozwijanie umiejętności precyzowania: 1) problemów i hipotez badawczych,. 2) metod, technik.
Podstawy wiedzy z pedagogiki, metodologii badań pedagogicznych i z zakresu studiowanej specjalności.
Opracowana część teoretyczna pracy magisterskiej.
Metody: asymilacji wiedzy, samodzielnego dochodzenia do wiedzy, waloryzacji, praktyczne działanie.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Obecność na zajęciach i aktywność studentów.
Studia literatury specjalistycznej.
Zaprojektowanie badań pedagogicznych.
Napisanie założeń metodologicznych badań własnych
Łobocki M., Metody i techniki badań pedagogicznych, Kraków 2000;
Konarzewski K., Jak uprawiać badania oświatowe. Metodologia praktyczna, Warszawa 2000;
Pilch T., Zasady badań pedagogicznych, Warszawa 1995;
Zaczyński W., Praca badawcza nauczyciela, Warszawa 1977
Duraj-Nowakowa K., Studiowanie literatury przedmiotu, Kraków2002;
Gnitecki J., Wstęp do metod badań w naukach pedagogicznych, Poznań 1999;
Modified by dr Klaudia Kasowska (last modification: 15-11-2018 19:53)