SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Język rosyjski w biznesie |
Kod przedmiotu | 04.1-WH-FRSD-BIZ-K-S14_gen1N5Z0 |
Wydział | Wydział Humanistyczny |
Kierunek | Filologia / Filologia rosyjska |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | drugiego stopnia z tyt. magistra |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2018/2019 |
Semestr | 3 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 6 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | rosyjski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Konwersatorium | 60 | 4 | - | - | Egzamin |
Wzbogacanie i doskonalenie języka rosyjskiego w zakresie business communication (słownictwo i konstrukcje gramatyczne) aktualnie używanego w transakcjach międzynarodowych oraz przy nawiązywaniu kontaktów biznesowych w wybranych branżach i dziedzinach gospodarki.
Znajomość języka rosyjskiego na poziomie B2/C1
Rosja jako partner gospodarczy. Administracyjny podział Rosji. Prawo i przedsiębiorczość. Rodzaje podmiotów gospodarczych. Struktura i działalność przedsiębiorstwa. Rozmowa telefoniczna. Marketing. Sposoby promocji towaru na rynku. Reklama. Zawieranie transakcji handlowych: rodzaje operacji; ceny i warunki dostawy towaru. Podatki. Banki. Giełda. Towarzystwa ubezpieczeniowe.
Praca z książką (z podręcznikiem, praca z oryginalnym tekstem publicystycznym z prasy rosyjskiej – indywidualna i w zespole), pogadanka, metoda sytuacyjna, metody ćwiczebne.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Warunkiem zaliczenia przedmiotu jest egzamin w formie ustnej, do którego może przystąpić student, który uzyskał zaliczenie z przedmiotu na podstawie pozytywnych wyników z prac śródsemestralnych.
Zmodyfikowane przez dr Aleksandra Urban-Podolan (ostatnia modyfikacja: 29-04-2018 12:23)