SylabUZ

Wygeneruj PDF dla tej strony

B2B Marketing - opis przedmiotu

Informacje ogólne
Nazwa przedmiotu B2B Marketing
Kod przedmiotu 06.9-WM-ZiIP-IJ-ANG-D-24_17
Wydział Wydział Mechaniczny
Kierunek Management and Production Engineering
Profil ogólnoakademicki
Rodzaj studiów drugiego stopnia z tyt. magistra inżyniera
Semestr rozpoczęcia semestr zimowy 2018/2019
Informacje o przedmiocie
Semestr 2
Liczba punktów ECTS do zdobycia 4
Typ przedmiotu obieralny
Język nauczania angielski
Sylabus opracował
  • prof. dr hab. inż. Justyna Patalas-Maliszewska
Formy zajęć
Forma zajęć Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) Forma zaliczenia
Wykład 15 1 - - Egzamin
Projekt 30 2 - - Zaliczenie na ocenę

Cel przedmiotu

The main goal is to receive the knowledge of the B2B marketing model.

 

 

 

Wymagania wstępne

Fundamentals of marketing, Customer relationship management

 

Zakres tematyczny

The lecture covers the following issues: introduction to B2B systems, technologies in B2B solutions, purchase implementation in the B2B model, auction and bidding model, B2B market pillars, examples of B2B marketing solutions.As part of the project, students will design a B2B marketing application model for a selected manufacturing enterprise. The project will include the use of B2B marketing tools to manage the company's marketing strategy. As part of the project, students will use an IT tool, such as the SAP CRM module.

Metody kształcenia

Lecture: a conventional lecture

The project: project

Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się

Opis efektu Symbole efektów Metody weryfikacji Forma zajęć

Warunki zaliczenia

Lecture: graded credit. The rating is issued based on a written exam covering the verification of the knowledge of the issues from the curriculum.

Project: graded credit. The rating is determined based on the results of the test - evaluation of skills related to the performance of project tasks.

Assessment: 50% Lecture, 50% Project.

Literatura podstawowa

  1. Patalas-Maliszewska J., 2017, Methods and Tools for the knowledge Management in Manufacturing Companies, University of Zielona Góra
  2. Hutt M., Speh T., 2013, Business Marketing Management, Cengage Learning EMEA              

<!-- right infos--><!-- product img-->

 

 

Literatura uzupełniająca

Uwagi


Zmodyfikowane przez prof. dr hab. inż. Justyna Patalas-Maliszewska (ostatnia modyfikacja: 19-09-2018 11:44)