SylabUZ
Nazwa przedmiotu | B2B Marketing |
Kod przedmiotu | 06.9-WM-ZiIP-IJ-ANG-D-24_17 |
Wydział | Wydział Mechaniczny |
Kierunek | Management and Production Engineering |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | drugiego stopnia z tyt. magistra inżyniera |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2018/2019 |
Semestr | 2 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 4 |
Typ przedmiotu | obieralny |
Język nauczania | angielski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Wykład | 15 | 1 | - | - | Egzamin |
Projekt | 30 | 2 | - | - | Zaliczenie na ocenę |
The main goal is to receive the knowledge of the B2B marketing model.
Fundamentals of marketing, Customer relationship management
The lecture covers the following issues: introduction to B2B systems, technologies in B2B solutions, purchase implementation in the B2B model, auction and bidding model, B2B market pillars, examples of B2B marketing solutions.As part of the project, students will design a B2B marketing application model for a selected manufacturing enterprise. The project will include the use of B2B marketing tools to manage the company's marketing strategy. As part of the project, students will use an IT tool, such as the SAP CRM module.
Lecture: a conventional lecture
The project: project
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Lecture: graded credit. The rating is issued based on a written exam covering the verification of the knowledge of the issues from the curriculum.
Project: graded credit. The rating is determined based on the results of the test - evaluation of skills related to the performance of project tasks.
Assessment: 50% Lecture, 50% Project.
<!-- right infos--><!-- product img-->
Zmodyfikowane przez prof. dr hab. inż. Justyna Patalas-Maliszewska (ostatnia modyfikacja: 19-09-2018 11:44)