SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Podstawy coachingu |
Kod przedmiotu | 14.4-WP-PSChM-PCoa |
Wydział | Wydział Nauk Społecznych |
Kierunek | Psychologia |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | jednolite magisterskie |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2022/2023 |
Semestr | 8 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 3 |
Występuje w specjalnościach | Psychologia pracy, organizacji i zarządzania |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Ćwiczenia | 15 | 1 | - | - | Zaliczenie na ocenę |
Zapoznanie studentów z podstawowymi zagadnieniami teoretycznymi i praktycznymi dotyczącymi coachingu. Praktyczne nabycie umiejętności posługiwania się technikami coachingowymi.
Wiedza z psychologii społecznej - w szczególności dotycząca procesów grupowych, komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
Wiedza z zakresu metodyki zadawania pytań i aktywnego słuchania.
Poznanie teoretycznych zagadnień niezbędnych do efektywnego wykonywania pracy coacha.
Wykaz zagadnień teoretycznych:
Nabycie praktycznych umiejętności coachingowych o charakterze podstawowym dla całego cyklu kształcenia coachingowego.
Wykaz zagadnień praktycznych:
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Zaliczenie na ocenę. Ocena wystawiona na podstawie biegłości w posługiwaniu się dwiema wybranymi przez studenta technikami coachingowymi. Uwzględniająca dodatkowo: aktywność studenta w trakcie zajęć.
Roth G.:Neurowissenschaft für die Coaching-Praxis. Wie Coaches neurowissenschaftliche Erkenntnisse nutzen. Coaching-Magazin 3/2022.
Zmodyfikowane przez dr hab. Iwona Grzegorzewska, prof. UZ (ostatnia modyfikacja: 12-04-2023 14:03)