SylabUZ
Course name | Warsztaty metodyczne: teatr i drama w nauczaniu języka niemieckiego |
Course ID | 05.1-WP-NJOEPiW-TiDwNJN |
Faculty | Faculty of Social Sciences |
Field of study | Teaching foreign languages to pre-school and early-stage school children |
Education profile | academic |
Level of studies | Postgraduate studies |
Beginning semester | winter term 2016/2017 |
Semester | 2 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | optional |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Class | - | - | 20 (including as e-learning) |
1,33 (including as e-learning) |
Credit with grade |
Przygotowanie studentów do pracy warsztatowej z zakresu działań teatralnych i dramy, które mogą być przydatne jako narzędzie służące nauczaniu języka niemieckiego w grupach przedszkolnych oraz klasach 1-3. Uświadomienie studentowi możliwości, jakie niesie z sobą wykorzystanie form teatralnych i dramy w nauczaniu małych dzieci języka niemieckiego.
Znajomość języka niemieckiego na B1+/B2
Student posiada podstawowe wiadomości i umiejętności z zakresu nauczania języka niemieckiego dzieci w wieku przedszkolnym oraz klasy 1-3 szkoły podstawowej z wykorzystaniem dramy i form teatralnych. Potrafi zaaranżować działania aktorskie w celu nauczania języka niemieckiego w środowisku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Zna różne formy i techniki teatralne stymulujące akwizycję języka niemieckiego.
Ćwiczenia praktyczne w przestrzeni klasowej. Praca o charakterze warsztatowym.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Ocena aktywności na zajęciach – 25 %
Ocena umiejętności praktycznych – 50 %
Realizacja zadania indywidualnego – 25 %
Ocena z ćwiczeń stanowić będzie średnią ważoną wszystkich ocen.
Ocena końcowa: ocena końcowa jest oceną z ćwiczeń.
Primmarschulmaterialien – Baustein Theater : Der Wolf und die sieben Gießlein; Goethe-Institut
Haudeck H., 2000, Der Einsatz von Handpuppen und anderen Spielfiguren, w: Bleyhl W. (red.)
Fremdsprachen in der Grundschulen. Grundlagen und Praxisbeispiele
Zabawa w teatr; Kamila Kruszewska, Language Laboratories w Gdańsku; Homo Ludens 1 (2009).
Będzie podawana na bieżąco
Modified by dr Agnieszka Olczak (last modification: 11-12-2016 17:40)