SylabUZ

Generate PDF for this page

Budowanie marki coacha - course description

General information
Course name Budowanie marki coacha
Course ID 14.4-WP-CwZiB-BMC-N16
Faculty Faculty of Social Sciences
Field of study Coaching in life and business
Education profile academic
Level of studies Postgraduate studies
Beginning semester winter term 2017/2018
Head faculty Faculty of Social Sciences
Course information
ECTS credits to win 1
Course type obligatory
Teaching language polish
Author of syllabus
Classes forms
The class form Hours per semester (full-time) Hours per week (full-time) Hours per semester (part-time) Hours per week (part-time) Form of assignment
Class - - 8
(including as e-learning)
0,53
(including as e-learning)
Credit

Aim of the course

Celem zajęć jest znalezienie dla studenta indywidualnego obszaru rozwoju kariery coacha i sprecyzowanie własnej marki

Prerequisites

brak

Scope

Ja jako Coach – moja ścieżka rozwoju. Moja marka osobista, cele i wartości. Komunikowanie marki. Reklama. Strategie rozwoju warsztatu pracy.

Teaching methods

Dyskusja, ćwiczenia, praca projektem.

Learning outcomes and methods of theirs verification

Outcome description Outcome symbols Methods of verification The class form

Assignment conditions

Wykonanie projektu przygotowanego na potrzeby zajęć.

Recommended reading

  1.  Wilson, C. (2010). Coaching biznesowy. Warszawa: MT Biznes
  2. Malinowska Parzydło J., jesteś marką 2015, wyd. One press
  3. Trzeciak S., Coaching marki osobistej, czyli kariera lidera, GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

Further reading

1.     Schawbel D., Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki, wyd. Helion

Notes


Modified by mgr inż. Karolina Jezior-Pieczyńska (last modification: 03-02-2017 14:49)