SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Sesje mentorskie |
Kod przedmiotu | 14.4-WP-CwZiB-SM-N16 |
Wydział | Wydział Nauk Społecznych |
Kierunek | Coaching w życiu i biznesie |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | podyplomowe |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2017/2018 |
Jednostka obsługująca przedmiot | Wydział Nauk Społecznych |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 2 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Ćwiczenia | - | - | 30 (w tym jako e-learning) |
2 (w tym jako e-learning) |
Zaliczenie |
Poszerzenie samoświadomości pracy coacha, uzyskanie wiedzy dotyczącej kompetencji zakresie prowadzenia sesji coachingowych.
Brak
Poszerzanie samoświadomości, informacje zwrotne, budowanie relacji coach – klient, praktyczne aspekty pracy, mentoring.
Superwizja, dyskusja, warsztat, eksperyment
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Zaliczenie przedmiotu odbywa się poprzez uzyskanie odpowiedniej liczby punktów przy superwizji pracy własnej.
Megginson, D., Clutterbuck, D., Garvey, B., Stokes, P., Garrett-Harris, R. (2008).Mentoring w działaniu. Poznań: Wydawnictwo REBIS
O'Neill, M. (2005). Coaching dla kadry menedżerskiej. Poznań: Dom Wydawniczy REBIS
Persloe, E., Wray, M. (2002). Trener i mentor. Kraków: Oficyna ekonomiczna.
Parsloe E., Wray M.2003, Trener i mentor. Kraków
Rzycka, O., Porosło, W. (2012). Menedżer coachem. Jak rozmawiać by osiągnąć rezultaty. Kraków: Wydawnictwo Wolters Kluwer
Rzycka, O. (2010). Niezwykła moc zadawania pytań w zarządzaniu ludźmi. Warszawa: Wydawnictwo Wolters Kluwer
Dilts, R. (2006). Od przewodnika do Inspiratora. Warszawa: Wydawnictwo PINLP
Zmodyfikowane przez mgr inż. Karolina Jezior-Pieczyńska (ostatnia modyfikacja: 06-02-2017 15:28)