Zapoznanie słuchaczy z metodami, formami pracy muzycznej w terapii z dziećmi mającymi trudności w nauce i treningach z dziećmi zdolnymi i twórczymi. Kształcenie umiejętności wdrażania wiedzy do praktyki edukacyjnej.
Wymagania wstępne
Wiedza psychologiczno-pedagogiczna. Znajomość podstawowych środków wyrazu muzycznego.
Zakres tematyczny
Walory edukacji artystycznej dzieci
Wybrane koncepcje arteterapeutyczne, twórczości muzycznej
Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się
Opis efektu
Symbole efektów
Metody weryfikacji
Forma zajęć
Warunki zaliczenia
Ćwiczenia zaliczenie z oceną na podstawie: aktywnej obecności (25%składowej zaliczenia) i dyskusji studentów (25%składowej zaliczenia) oraz wykonania jednego z trzech poniżej podanych zadań (50% składowej zaliczenia). Słuchacz wykona jedną z trzech prac (do wyboru przez słuchacza):
Przygotowuje projekt scenariusza przydatnego w treningach, zabawach twórczych i terapii muzycznej.
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Korzystając z niniejszej strony, wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej.