SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Język angielski IV |
Kod przedmiotu | 09.0-WP-PSP-JO-04A_pNadGenX8G9V |
Wydział | Wydział Nauk Społecznych |
Kierunek | Praca socjalna |
Profil | praktyczny |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2016/2017 |
Semestr | 4 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 3 |
Typ przedmiotu | obieralny |
Język nauczania | angielski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Konwersatorium | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Egzamin |
Celem kursu jest podniesienie kompetencji językowej i komunikacyjnej w zakresie odpowiadającym poziomowi B2 według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego w stopniu umożliwiającym: wykorzystanie języka obcego dla potrzeb studiowania, a w szczególności umiejętne korzystanie z różnorodnych obcojęzycznych materiałów źródłowych, mediów, literatury popularnonaukowej i specjalistycznej; kontynuację nauki w ramach wybranej specjalizacji na uczelniach zagranicznych; wykonywanie pracy zawodowej lub naukowej z wykorzystaniem języka obcego.
Znajomość języka obcego na poziomie B1. Zaliczenie języka angielskiego I, II, III
1. Praca: zatrudnienie i bezrobocie, rozmowa kwalifikacyjna, praca w kraju i za granicą.
2. Korespondencja formalna.
3. Zachowania społeczne: osobowość, stereotypy narodowe, różnice kulturowe.
4. Różne sposoby komunikacji, Internet.
5. Ośrodki wychowawcze, schroniska dla nieletnich, przestępczość.
6. Praca charytatywna, organizacje społeczne.
Metoda komunikacyjna, dyskusja, praca z tekstem naukowym w j. obcym, praca w grupach, burza mózgów.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Zaliczenie: ocena średnia arytmetyczna uzyskana na podstawie aktywnego uczestnictwa w zajęciach, ocen z zadań lub projektów określonych przez prowadzącego, ocen z testów cząstkowych w zakresie reprezentatywnego materiału programowego.
Egzamin końcowy w formie testów językowych sprawdzających stopień zaawansowania w zakresie poszczególnych sprawności językowych: czytania, pisania, mówienia (4-5 minutowa prezentacja dotycząca jednego z tematów realizowanych w trakcie lektoratu) i słuchania.
punktacja:
CZYTANIE: 25 punktów
MÓWIENIE: 25 punktów
SŁUCHANIE: 25 punktów
PISANIE: 25 punktów
--------------------------------------------------
RAZEM: 100 punktów
KRYTERIA OCENIANIA:
51 – 60 pkt. - dostateczny
61 – 70 pkt. - dostateczny plus
71 – 80 pkt. - dobry
81 – 90 pkt. - dobry plus
91 – 100 pkt. - bardzo dobry
Ocena końcowa: jest oceną z egzaminu.
Oxenden C., Latham-Koenig C., New English File Intermediate, Oxford University Press, 2009
Oxenden C., Latham-Koenig C., New English File Upper intermediate, Oxford University Press, 2009
Bell J., Gower R., Matters Upper intermediate, Longman, 2001
Davies P. A., Falla T., FCA Result, Oxford University Press, 2008
Jones L., New Progress to First Certificate, Cambridge University Press, 2003
Cieślak M., English Special, repetytorium leksykalno-tematyczne, Wagros, 2007
Cieślak M., English, repetytorium leksykalno-gramatyczne, Wagros, 2009
Vince M., Intermediate Language Practice, Macmillan, 2003
Murphy R., English Grammar in Use, Cambridge University Press, 1997
Cieślak M., English, repetytorium leksykalno-gramatyczne, Wagros, 2009.
Longman Dictionary of Contemporary English, Longman, 2004
Matejko I., John-Jankowska B., A Selection of Sociological Problems in English, Tychy 2006
Brak
Zmodyfikowane przez dr Marcin Szumigraj (ostatnia modyfikacja: 08-09-2016 23:46)