SylabUZ

Wygeneruj PDF dla tej strony

Ewaluacja procesu coachingu - opis przedmiotu

Informacje ogólne
Nazwa przedmiotu Ewaluacja procesu coachingu
Kod przedmiotu 04.9-WH-CT-EC
Wydział Wydział Humanistyczny
Kierunek Coaching transformacyjny
Profil ogólnoakademicki
Rodzaj studiów podyplomowe
Semestr rozpoczęcia semestr zimowy 2017/2018
Informacje o przedmiocie
Semestr 2
Liczba punktów ECTS do zdobycia 2
Typ przedmiotu obowiązkowy
Język nauczania polski
Sylabus opracował
  • dr Barbara Czardybon
Formy zajęć
Forma zajęć Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) Forma zaliczenia
Wykład - - 8
(w tym jako e-learning)
0,53
(w tym jako e-learning)
Zaliczenie 

Cel przedmiotu

Celem przedmiotu jest dostarczenie uczestnikom studiów wiedzy teoretycznej i praktycznej   dotyczącej ewaluacji procesu coachingu transformacyjnego w jego wymiarze personalnym oraz biznesowym.

Wymagania wstępne

Brak wymagań.

Zakres tematyczny

  • Techniki planowania działań w coachingu (SFA, skalowanie, linia czasu etc.).
  • Metody i narzędzia oceny efektywności coachingu przez klienta, coacha oraz organizację.
  • Feedback a feedforward.
  • Znaczenie superwizji.

Metody kształcenia

dyskusja moderowana, analiza przypadków

Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się

Opis efektu Symbole efektów Metody weryfikacji Forma zajęć

Warunki zaliczenia

  • test wiedzy na egzaminie końcowym
  • ocena pokazowej sesji coachingowej z tzw. rzeczywistym klientem

Literatura podstawowa

  • McLeod A., Mistrz coachingu. Podręcznik dla menedżerów, HR-owców i trenerów, tłum. M. Witkowska, Gliwice 2008.
  • Parsloe E., Wray M., Trener i mentor. Udział coachingu i mentoringu w doskonaleniu procesu uczenia się, tłum. W. Biliński, Kraków 2008, wyd. 2.

Literatura uzupełniająca

-

Uwagi


Zmodyfikowane przez dr Barbara Czardybon (ostatnia modyfikacja: 17-09-2017 12:00)