SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Język angielski IV/Język niemiecki IV |
Kod przedmiotu | 09.1-WE-BEP-JA/JN-IV |
Wydział | Wydział Informatyki, Elektrotechniki i Automatyki |
Kierunek | Biznes elektroniczny |
Profil | praktyczny |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. inżyniera |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2017/2018 |
Semestr | 6 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 3 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Laboratorium | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Egzamin |
Opanowanie znajomości języka angielskiego ogólnego na poziomie B2 wg. Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (The Common European Framework of Reference for Languages). Ukształtowanie wśród studentów świadomości o wadze poprawności językowej i usystematyzowanie wiedzy dotyczącej gramatyki języka angielskiego. Opanowanie umiejętności rozpoznawania oraz prawidłowego stosowania odpowiednich rejestrów językowych – zarówno w języku mówionym jak i pisanym. Utrwalenie i rozwinięcie umiejętności prowadzenia korespondencji w języku formalnym. Ukształtowanie umiejętności tworzenia oraz przeprowadzania prezentacji multimedialnej dotyczącej szczegółowych zagadnień z zakresu biznesu elektronicznego.
Ukształtowanie u studentów kompetencji językowej z zakresu elementów języka angielskiego technicznego/biznesowego (ESP) niezbędnej dla potrzeb studiowania oraz wykonywania pracy zawodowej w trakcie bądź po ukończeniu studiów.
Język Angielski III - znajomość języka angielskiego ogólnego na poziomie B1+ wg. Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (The Common European Framework of Reference for Languages).
Kompleksowe ćwiczenie i rozwijanie umiejętności językowych (pisanie, czytanie, mówienie oraz rozumienie ze słuchu) w oparciu o literaturę podstawową oraz anglojęzyczne materiały źródłowe związane z biznesem elektronicznym z takich dziedzin tematycznych jak: ekonomika przedsiębiorstwa, E-biznes a prawo, zarządzanie przedsiębiorstwem, techniki sprzedaży, zasady komunikacji biznesowej, wykorzystanie środków UE w biznesie, ochrona własności intelektualnej, przedsiębiorczość.
Ćwiczenia laboratoryjne (lektorat): metoda komunikacyjna nauczania języka angielskiego, praca z tekstem źródłowym/specjalistycznym, praca indywidualna, w parach oraz w grupach z wykorzystaniem środków audiowizualnych i multimedialnych.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Ćwiczenia laboratoryjne (lektorat) – warunkiem zaliczenia jest uzyskanie pozytywnej oceny (minimum 60%) z egzaminu pisemnego oraz ustnego, przedstawienie 15 minutowej prezentacji multimedialnej związanej z praca dyplomową oraz aktywne uczestnictwo w zajęciach.
1. Esteras, S.R., Infotech – English for Computer Users, 4th Edition, Cambridge University Press, 2009.
2. Cotton, D., Falvey, D., Kent, S., Market Leader 3rd Edition Intermediate, Pearson Education Limited, 2010.
3. Grussendorf, M., English for Presentations, Oxford University Press, 2007.
1. Clare, A., Wilson, J.J., SpeakOut Intermediate, Pearson Education Limited, 2011.
2. Downing, D.A., Ph.D., Covington, M.A., Ph.D., Covington, M.M., Covington, C.A., Dictionary of Computer and Internet Terms, Barron’s Educational Series, Inc., 2009.
3. Marks, J., Check Your English Vocabulary for Computers and Information Technology, A & C Black, London, 2007.
4. Murphy, R., English Grammar in Use Fourth Edition, Cambridge University Press, 2012.
5. Esteras, S.R., Professional English in Use ICT, Cambridge University Press, 2007.
6. Botto, F., Dictionary of e-Business, John Wiley & Sons, LTD, 2003.
7. Foley, M., Hall, D., MyGrammarLab Intermediate, Pearson Education Limited, 2012.
8. Mascull, B., Business Vocabulary in Use, Cambridge University Press, 2007.
9. Słownik Informatyczny polsko-angielski, angielsko-polski, Wydawnictwa Naukowo-Techniczne,2007.
10. Cambridge Business English Dictionary, Cambridge University Press, 2012.
Zmodyfikowane przez mgr Jolanta Bąk (ostatnia modyfikacja: 27-04-2017 10:33)