SylabUZ
Course name | Metoda żywiołów |
Course ID | 05.6-WP-PSpP-PWŻYW |
Faculty | Faculty of Social Sciences |
Field of study | Special education / Wczesne wspomaganie rozwoju, rewalidacja i terapia pedagogiczna uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi |
Education profile | academic |
Level of studies | First-cycle studies leading to Bachelor's degree |
Beginning semester | winter term 2017/2018 |
Semester | 6 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | optional |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Tutorial | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Credit with grade |
Zapoznanie studentów z metodą żywiołów i możliwościami wykorzystanie jej w praktyce.
Wprowadzenie do pedagogiki specjalnej, oligofrenopedagogika, tyflopedagogika, surdopedagogika, pedagogika lecznicza.
Konwersatoria
Rozwój sensoryczny dziecka. Znaczenie stymulacji polisensorycznej dla rozwoju dziecka z niepełnosprawnością. „Metoda żywiołów” i jej charakterystyka.Możliwości wykorzystania z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. „Poranny krąg” w pracy z dziećmi.
Konwersatoria
Metoda grupowa, dyskusja, burza mózgów.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Konwersatoria
Ocenę z konwersatoriów stanowi średnia arytmetyczna oceny uzyskanej za przeprowadzenie w grupie studentów zajęć z wykorzystaniem „metody żywiołów” oraz ocena merytorycznego przygotowania do zajęć, wystawiona na podstawie aktywności studenta na zajęciach w toku całego kursu.
Ocena z przedmiotu
Oceną końcową z przedmiotu jest ocena z konwersatorium.
1. Frochlich A., Jak to pachnie i smakuje, Kielce 2002.
Modified by dr Ewa Janion (last modification: 08-05-2017 21:14)