SylabUZ
Course name | Sign language II |
Course ID | 05.6-WP-PSpP-F1JM2 |
Faculty | Faculty of Social Sciences |
Field of study | Special education / Wczesne wspomaganie rozwoju, rewalidacja i terapia pedagogiczna uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi |
Education profile | academic |
Level of studies | First-cycle studies leading to Bachelor's degree |
Beginning semester | winter term 2017/2018 |
Semester | 6 |
ECTS credits to win | 4 |
Course type | optional |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Tutorial | 45 | 3 | 27 | 1,8 | Credit with grade |
Nauka wybranych znaków ideograficznych: bloki: zdrowie, zabawy dzieci, czas wolny, szkoła.
Język migowy 1.
Konwersatoria
Zapoznanie z wybranymi znakami ideograficznymi z bloków tematycznych: zdrowie, zabawy dzieci, czas wolny, szkoła.
Konwersatoria
Praca grupowa, metoda warsztatowa.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Konwersatoria
1) Zaliczenie w formie pisemnej – pozytywną ocenę uzyska student, który otrzyma minimum 50% punktów (25%). 2) Sprawdzian praktyczny – pozytywną ocenę uzyska student, który otrzyma minimum 50% punktów (50%). 3) Ocena z zaangażowania studenta podczas zajęć (25%).
Ocena z przedmiotu
Warunkiem zaliczenia przedmiotu jest zaliczenie ćwiczeń i wykładów. Ocenę końcową stanowi średnia arytmetyczna ocen z wykładów oraz konwersatoriów.
1. Bouvet D., Mowa dziecka: wychowanie dwujęzyczne dziecka niesłyszącego, Warszawa 1996.
Modified by dr Anita Famuła-Jurczak, prof. UZ (last modification: 09-05-2017 10:09)