SylabUZ

Zarządzanie sprzedażą
podyplomowe
Semestr rozpoczęcia: semestr zimowy (2021/2022)


Semestr 1
Forma zajęć - liczba godzin (stacjonarne/niestacjonarne) ECTS Egzamin Obieralny
Analiza rynku Wykład + ćwiczenia + laboratorium (-/14) 2 Nie Nie
Budowa zespołu handlowego Wykład i ćwiczenia (-/8) 2 Nie Nie
Nowoczesne koncepcje marketingu Ćwiczenia (-/4) 1 Nie Nie
Seminarium dyplomowe 1 Seminarium (-/10) 2 Nie Nie
Techniki sprzedaży Wykład i ćwiczenia (-/10) 2 Nie Nie
Współczesne sieci logistyczne i dystrybucji w Przemyśle 4.0 Wykład + ćwiczenia + laboratorium (-/20) 2 Nie Nie
Zarządzanie relacjami z klientami i budowanie kapitału relacyjnego Wykład i ćwiczenia (-/10) 2 Nie Nie
Semestr 2
Forma zajęć - liczba godzin (stacjonarne/niestacjonarne) ECTS Egzamin Obieralny
Analiza rynku międzynarodowego Wykład i ćwiczenia (-/8) 2 Nie Nie
Kierowanie zespołem sprzedawców Wykład i ćwiczenia (-/8) 2 Nie Nie
Kompetencje menedżera sprzedaży Wykład i ćwiczenia (-/10) 2 Nie Nie
Komunikowanie w biznesie Wykład i ćwiczenia (-/12) 2 Nie Nie
Planowanie i controlling sprzedaży Wykład + ćwiczenia + laboratorium (-/12) 2 Nie Nie
Praktyczne rozwiązania w zakresie sprzedaży Wykład i ćwiczenia (-/8) 2 Nie Nie
Seminarium dyplomowe 2 Seminarium (-/10) 2 Nie Nie
Tworzenie i organizacja działu sprzedaży Wykład i ćwiczenia (-/8) 2 Nie Nie
Zarządzanie kapitałem marki Wykład i ćwiczenia (-/8) 2 Nie Nie