|
Dydaktyka w ośrodkach resocjalizacyjnych (Wydział Nauk Społecznych)
|
Wykład (-/20) |
2 |
Nie |
Nie |
Elementy treningu zastępowania agresji (TZA) (Wydział Nauk Społecznych)
|
Warsztaty (-/20) |
4 |
Nie |
Nie |
Metody i techniki pracy z osobą niedostosowaną społecznie (Wydział Nauk Społecznych)
|
Warsztaty (-/20) |
3 |
Nie |
Nie |
Metody pracy terapeutycznej z rodziną (Wydział Nauk Społecznych)
|
Ćwiczenia (-/20) |
2 |
Nie |
Nie |
Metody pracy ze sprawcami i ofiarami przemocy (Wydział Nauk Społecznych)
|
Warsztaty (-/20) |
3 |
Nie |
Nie |
Niedostosowanie społeczne (Wydział Nauk Społecznych)
|
Wykład (-/5) |
1 |
Nie |
Nie |
Pedagogika społeczna (Wydział Nauk Społecznych)
|
Wykład (-/10) |
1 |
Tak |
Nie |
Podstawy profilaktyki i resocjalizacji (Wydział Nauk Społecznych)
|
Ćwiczenia (-/10) |
2 |
Tak |
Nie |
Prawne i etyczne podstawy funkcjonowania i wykonywania zawodu (etyka zawodowa) (Wydział Nauk Społecznych)
|
Ćwiczenia (-/10) |
2 |
Tak |
Nie |
Prawo rodzinne i opiekuńcze (Wydział Nauk Społecznych)
|
Wykład (-/10) |
1 |
Nie |
Nie |
Proces diagnostyczno-terapeutyczny. Obszary psychopatologii (Wydział Nauk Społecznych)
|
Ćwiczenia (-/10) |
2 |
Nie |
Nie |
Profilaktyka i terapia uzależnień (Wydział Nauk Społecznych)
|
Ćwiczenia (-/15) |
2 |
Nie |
Nie |
Psychologia sądowa i penitencjarna (Wydział Nauk Społecznych)
|
Warsztaty (-/20) |
3 |
Nie |
Nie |
Rozwojowo-terapeutyczne aspekty aktywności artystycznej (Wydział Nauk Społecznych)
|
Ćwiczenia (-/10) |
2 |
Nie |
Nie |
Rozwój psychiczny człowieka: dynamika, czynniki kształtujące. Wieloczynnikowy, interakcyjny model powstawania zaburzeń rozwoju psychicznego (Wydział Nauk Społecznych)
|
Warsztaty (-/10) |
3 |
Nie |
Nie |
Rozwój w okresie dzieciństwa i dorastania. Mechanizmy zaburzeń psychosomatycznych. Klasyfikacje zaburzeń rozwoju (Wydział Nauk Społecznych)
|
Ćwiczenia (-/10) |
2 |
Tak |
Nie |
Seminarium (Wydział Nauk Społecznych)
|
Seminarium (-/10) |
1 |
Nie |
Nie |
Specyficzne zaburzenia rozwojowe umiejętności szkolnych (dysleksja, dysgrafia, dyskalkulia). Koncepcje specjalnych zaburzeń rozwoju (Wydział Nauk Społecznych)
|
Warsztaty (-/10) |
3 |
Nie |
Nie |
Teoretyczne koncepcje zachowań dewiacyjnych (Wydział Nauk Społecznych)
|
Wykład (-/10) |
1 |
Nie |
Nie |
Terapia zaburzeń psychicznych. Pogranicze wychowania i terapii (Wydział Nauk Społecznych)
|
Warsztaty (-/10) |
3 |
Nie |
Nie |
Trening komunikacji (Wydział Nauk Społecznych)
|
Warsztaty (-/20) |
4 |
Nie |
Nie |
Trening stylu pracy (osobowość terapeuty, profilaktyka) (Wydział Nauk Społecznych)
|
Warsztaty (-/10) |
3 |
Nie |
Nie |
Trening umiejętności prospołecznych (wola, empatia, podejmowanie decyzji, radzenie sobie ze stresem) (Wydział Nauk Społecznych)
|
Warsztaty (-/10) |
3 |
Nie |
Nie |
Wprowadzenie do seksuologii (Wydział Nauk Społecznych)
|
Wykład (-/15) |
1 |
Tak |
Nie |
Współczesne kwestie społeczne (Wydział Nauk Społecznych)
|
Ćwiczenia (-/10) |
2 |
Nie |
Nie |
Współczesne problemy kryminologii (przestępczość jako styl życia) (Wydział Nauk Społecznych)
|
Wykład (-/20) |
1 |
Tak |
Nie |
Wykorzystanie elementów etyki społecznej w resocjalizacji (Wydział Nauk Społecznych)
|
Ćwiczenia (-/15) |
2 |
Nie |
Nie |
Zaburzenia okresu dzieciństwa i dorastania (nerwice) (Wydział Nauk Społecznych)
|
Wykład (-/10) |
1 |
Tak |
Nie |
|