|
Pedeutologia
|
Wykład (15/9), Ćwiczenia (15/9) |
4 |
Tak |
Nie |
Seminarium magisterskie 1
|
Seminarium (30/18) |
2 |
Nie |
Nie |
Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną |
Diagnoza funkcjonalna osób z niepełnosprawnością intelektualną
|
Wykład (15/9), Ćwiczenia (15/9) |
3 |
Nie |
Nie |
Podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną
|
Wykład (15/9), Ćwiczenia (15/9) |
4 |
Tak |
Nie |
Podstawy kształcenia osób z niepełnosprawnością intelektualną
|
Wykład (15/9), Ćwiczenia (30/18) |
3 |
Nie |
Nie |
Podstawy rehabilitacji ruchowej osób z niepełnosprawnością intelektualną
|
Wykład (15/9), Ćwiczenia (15/9) |
3 |
Nie |
Nie |
Podstawy terapii behawioralnej osób z niepełnosprawnością intelektualną
|
Wykład (15/9), Ćwiczenia (15/9) |
3 |
Nie |
Nie |
Prawne aspekty funkcjonowania osób z niepełnosprawnością intelektualną
|
Wykład (15/9) |
1 |
Nie |
Nie |
Psychologiczne aspekty edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną
|
Wykład (15/9), Ćwiczenia (15/9) |
4 |
Tak |
Nie |
Wybrane zagadnienia zespołów sprzężonych z niepełnosprawnością intelektualną
|
Wykład (15/9), Ćwiczenia (15/9) |
3 |
Nie |
Nie |
Edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu |
Charakterystyka zaburzeń ze spektrum autyzmu - diagnoza różnicowa
|
Wykład (15/9), Ćwiczenia (15/9) |
4 |
Tak |
Nie |
Diagnoza funkcjonalna osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
|
Wykład (15/9), Ćwiczenia (15/9) |
3 |
Nie |
Nie |
Dietetyka w terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
|
Ćwiczenia (15/9) |
1 |
Nie |
Nie |
Metody edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
|
Konwersatorium (30/18) |
2 |
Nie |
Nie |
Podstawy kształcenia dzieci i młodzieży z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
|
Wykład (15/9), Ćwiczenia (15/9) |
3 |
Nie |
Nie |
Podstawy neurologii i psychiatrii dziecięcej
|
Wykład (15/9), Ćwiczenia (15/9) |
3 |
Nie |
Nie |
Podstawy terapii behawioralnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
|
Wykład (15/9), Ćwiczenia (15/9) |
3 |
Nie |
Nie |
Prawne aspekty funkcjonowania osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
|
Wykład (15/9) |
1 |
Nie |
Nie |
Wybrane zagadnienia zespołów sprzężonych z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
|
Wykład (15/9), Ćwiczenia (15/9) |
4 |
Tak |
Nie |
Pedagogika lecznicza-terapeutyczna |
Diagnoza funkcjonalna osób z przewlekłą chorobą oraz z niepełnosprawnością ruchową
|
Wykład (15/9), Ćwiczenia (15/9) |
3 |
Nie |
Nie |
Medyczne i pozamedyczne aspekty wybranych chorób dzieci, młodzieży oraz osób w podeszłym wieku
|
Wykład (15/9), Ćwiczenia (15/9) |
3 |
Nie |
Nie |
Pedagogiczne i socjologiczne aspekty pedagogiki leczniczej
|
Wykład (15/9), Ćwiczenia (15/9) |
4 |
Tak |
Nie |
Podstawy kształcenia dzieci i młodzieży w placówkach leczniczych
|
Wykład (15/9), Ćwiczenia (15/9) |
2 |
Nie |
Nie |
Podstawy rehabilitacji ruchowej osób z niepełnosprawnością fizyczną
|
Wykład (15/9), Ćwiczenia (15/9) |
3 |
Nie |
Nie |
Podstawy tanatopedagogiki
|
Wykład (15/9) |
1 |
Nie |
Nie |
Podstawy terapii behawioralnej osób z chorobą przewlekłą oraz niepełnosprawnością ruchową
|
Wykład (15/9), Ćwiczenia (15/9) |
3 |
Nie |
Nie |
Prawne aspekty funkcjonowania osób z przewlekłą chorobą oraz z niepełnosprawnością ruchową
|
Wykład (15/9) |
1 |
Nie |
Nie |
Psychologiczne aspekty pedagogiki leczniczo-terapeutycznej
|
Wykład (15/9), Ćwiczenia (15/9) |
4 |
Tak |
Nie |
|
|
|
|
|